Samfundsfag

Argumenter imod Dansk folkeparti?

24. marts 2015 af lolmama12310 - Niveau: 9. klasse

Hej, det er fordi jeg skal lave en "valgkamps kampange" i skolen også skal jeg bruge nogle argumenter imod Dansk folkeparti da jeg har Enhedslisten og skal prøve at svine Dansk folkeparti til... Det er derfor jeg har brug for nogle argumenter imod Dansk folkeparti... Hvis nogle har nogle forslag så bare skriv i kommentaren tak! :-)


Brugbart svar (1)

Svar #1
24. marts 2015 af PeterValberg

Du kan da starte med at læse Dansk Folkepartis mærkesager [ LINK ]
og derefter sammenligne med Enhedslistens [ LINK ], så burde du kunne finde angrebspunkter :-)

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #2
25. marts 2015 af lolmama12310

Har du eventuelt Nogle forslag?


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. marts 2015 af LarsJensen0 (Slettet)

#0, du behøver vel ikke svine nogen til? Hvorfor vil du egentlig det? Er det ikke bare nok at fremhæve egne gode værdier?

Jeg vil i hvert fald ikke overveje at stemme på nogen som sviner andre til. Og hvis du koncentrer du dig om at finde fejl, mangler og småpetitesse fejl ved andre, hvordan ved jeg så hvad du vil og hvad du står for? Hvorfor skulle man så egentlig overveje at stemme på dig?

Jeg synes du skal holde kampen sober, i hvert fald på din banehalvdel og nøjes med at fremlægge egne værdier, holdninger og meninger.

Hilsen Lars


Skriv et svar til: Argumenter imod Dansk folkeparti?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.