Studievejledning

Hjælp og guiding søges, med henblik på journalistuddannelsen

25. marts 2015 af Kristianstudenten (Slettet)

Dette råb om hjælp er primært rettet mod, dem som har været oppe til Danmarks Medie- og journalisthøjskole og som har bestået optagelsesprøven, til journalistuddannelsen. Jeg har valgt at søge ind på journalistuddannelsen, og skal den 27 april op til selve optagelsesprøven. Dog er jeg i vildrede over hvordan jeg kan forberede mig til prøven, altså hvordan jeg får leveret en så tilfredsstillende prøve, på de forskellige områder jeg testes i, som muligt. Hvis der her skulle være nogle journaliststuderende, eller faktsike journalister der ville være interesseret i at vejlede mig i hvordan jeg bedst muligt for forberedt mig til prøven. At blive journalist er det eneste jeg vil, så derfor betyder det alt for mig at få et godt resultat, og eventuelt blive optaget. Det skal understreges, hvor meget jeg ville sætte pris på sådan en hjælp eftersom der på uddannelsens hjemmeside ikke henvises til nogen guides, eller lignende, men kun eksemplarer af de forrige optagelsesprøver. Jeg kan kontaktes på mobil nummeret 26915833, eller gennem en kommentar her på studieportalen.


Skriv et svar til: Hjælp og guiding søges, med henblik på journalistuddannelsen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.