Dansk

Aktiespil

30. marts 2015 af Benjamin01 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej alle sammen

Jeg vil virkelig gerne få en erfaring omkring aktier, og dermed i fremtiden investere i aktier. Men først vil jeg gerne på med fiktive penge. Er der nogen derude der kender en hjemmeside som kører dette aktiespil. Send gerne link, tak på forhånd.


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

Hvad har dit spørgsmål med faget dansk at gøre?


Svar #2
30. marts 2015 af Benjamin01 (Slettet)

Please så anmeld indlægget, istedet for at kommentere unødvendigt.


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. marts 2015 af LarsJensen0 (Slettet)

#2, hvorfor?

Vi er sikkert nogle (måske endda mange) der foretrækker at man (dvs. dig) først lærer lidt dansk, derefter noget om hvordan man vælger en rigtig katogori (aktiespil er ikke dansk) og endelig reflektere lidt over de informationer man får (#1). Derefter kan vi så snakke om hvordan du lærer lidt om aktier, hvordan de handles og om du eventuelt bør betroes nogens (måske end ikke dine egne) sparepenge til spekulation.

Hilsen Lars


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. marts 2015 af Stygotius

Nutid = "reflekterer"

Det er 3. klasses pensum.


Svar #5
30. marts 2015 af Benjamin01 (Slettet)

Lars har du overhovedet noget andet at foretage dig andet end at kritisere andres indlæg. Det kan godt være at jeg har begået en fejl, ved skrive et indlæg i en forkert kategori. Men please istedet for at kritisere, så hjælp dog! Og hvis du ikke kan hjælpe, så kom videre i livet, istedet for at spille politi betjent. Og du behøver heller ikke at kritisere mine danske sætninger, det ikke dit job.. 


Brugbart svar (0)

Svar #6
30. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

#5

Prøv at google lidt selv: http://www.spekulant.dk/aktiespil/


Svar #7
30. marts 2015 af Benjamin01 (Slettet)

Jeg har været selv være inde på den hjemmeside, men har svært ved at se hvordan man opretter en bruger der inde..

#6

#5

Prøv at google lidt selv: http://www.spekulant.dk/aktiespil/


Brugbart svar (0)

Svar #8
30. marts 2015 af Andersen11 (Slettet)

#7

Du skal jo nok følge de links, der bliver givet i indledningen. Den side giver en oversigt over de spil, der findes.


Brugbart svar (0)

Svar #9
04. april 2015 af mette48

Det hører måske aligevel til under dansk. Der er meget at læse og man skal læse omhyggeligt for at få det hele med. Se efter lokale aktiespil. Du kan bl.a. se i hvilke perioder, der har været aktiespil tidligere år og hvor.


Skriv et svar til: Aktiespil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.