Andre fag

Ideer til hvilke metoder jeg kan bruge til eksamen

10. april 2015 af DIcteK (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej

Jeg har lige lavet min fagprøve og skal til eksamen her på onsdag, men er lidt lost med at finde ud af hvad jeg kan bruge af metoder og teorier dertil ...

I min fagprøve skrev jeg om optimering af kundeservice og brugte Maslows behovspyramide, Herzbergs motivationsterorier og PDCA-hjulet.

Nu er jeg lidt lost i hvad jeg kan bruge til eksamen ... jeg har planer om at bruge SWOT-analysen, dog mest SW delen da jeg ikke har forhørt mig hos kunderne om hvordan de ser kundeservice, kun det som ledelsen selv ved hvad der er galt. Eks. at en montør eller tekniker ikke viser sig når de er på besøg.

Vi har været igennem The Blue Ocean Strategy, TQM, LEAN, PDCA, ISO9001, Maslow, Herzberg, DISK, McGregor: X/Y-teori, Scheins isbjert, Hawthorne, SWOT, Rutediagram.

Dem jeg har været mest sikker på er dem jeg har brugt i min fagprøve.

Håber der er nogen der kan hjælpe. 

Hilsen Dicte


Skriv et svar til: Ideer til hvilke metoder jeg kan bruge til eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.