Andre fag

Deling af spørgeskema om madspild og bevidsthed

13. april 2015 af GangstaGeek - Niveau: C-niveau

Hej Studieportalen. 

Jeg har lavet et spørgeskema, der skal hjælpe mig med at udforme et kommunikation og IT produkt. 

Jeg vil være meget taknemmelig, hvis I havde nogle ideer til forbedringer, supplerende spørgsmål eller tog tiden på at svare på spørgsmålene (jo flere det bedre :) ).

Spørgeskemaet: https://www.onlineundersoegelse.dk/s/0f331c9

Hvis I har nogle ideer til, hvordan spørgeskemaet kan komme ud til flere personer, vil jeg meget gerne høre dem.

Tak på forhånd

Christoffer 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. april 2015 af MaibritG

Jeg har svaret, men vil også gerne give lidt feedback. Der er et spørgsmål omkring Bruger du indkøbs-seddel og planlægger du generelt nøje hvad du køber ind? Her mangler jeg faktisk en svarmulighed, der hedder Ja, jeg prøver at begrænse mig i hvad jeg vælger og jager samtidigt gode tilbud. Dette fører med sig at jeg har reduceret madspild. Det er jo ikke alle tilbud, der er målrettet imod mængderabat. REMA1000 kører for eksempelvis ikke med dette koncept, men de har stadigvæk varer på tilbud, dvs. varer til en lavere pris i en periode.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. april 2015 af Stats

Vil også påpege, at I antager, at alle har madspild. I gør os til skyldige i sidste spørgsmål.

- - -

Mvh Dennis Svensson


Skriv et svar til: Deling af spørgeskema om madspild og bevidsthed

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.