Tysk

Er det korrekt? - Tysk aflevering

17. april 2015 af Khor (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hej :)

Jeg har dette lille uddrag fra en aflevering, jeg skal aflevere i morgen (resten har jeg fået rettet). 

Så jeg tænkte, om der var nogle venlige sjæle, der kunne rette teksten igennem og forklare mig fejlene, da jeg jo gerne vil lære af dem ;)

På forhånd mange tak og fortsæt god weekend! 

"Sophie Scholl ist dagegen Propaganda und der Nationalsozialismus. Sie ist loyal gegenüber dem Bruder, Hans Fritz Scholl. Sie hat willensstarke, sie ist stur und sehr mutig. Sie benutzt ihre willensstarke viel und ist sehr stolz. 

Nein, Sophie verändert sich nicht. Sie ist überzeugt und sicher um ihr politische Meinung. "


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. april 2015 af Stygotius

"Sophie Scholl ist (da)gegen Propaganda und den(r) Nationalsozialismus. Sie ist loyal gegenüber dem Bruder, Hans Fritz Scholl. Sie hat (w)Willensst(a)ärke, sie ist stur und sehr mutig. Sie (benutzt) gebraucht ihre (w)Willensst(a)ärke viel und ist sehr stolz. 

Nein, Sophie verändert sich nicht. Sie ist überzeugt und sich ihrer Meinung sicher (sicher um ihr politische Meinung). "


Brugbart svar (0)

Svar #2
17. april 2015 af Stygotius

NB.  "sie ist ihrem Bruder gegenüber sehr loyal"


Svar #3
19. april 2015 af Khor (Slettet)

Tusind tak for din hjælp! 


Brugbart svar (0)

Svar #4
19. april 2015 af Stygotius

gern geschehen.


Skriv et svar til: Er det korrekt? - Tysk aflevering

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.