Historie

histogram i geogebra - skyder(s)

24. april 2015 af Vivin (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej

Jeg forsøger at oprette et histogram i geogebra, men når jeg taster celle informationen ind i input linjen til sidst og trykker enter, popper en kasse op som fortæller mig at jeg skal oprette skyder(s) jeg kan så vælge "fortryd" eller "opret skydere". men knappen til opret skydere reagere ikke, jeg kan altså kun fortryde og har ikke fået lavet mit histogram.

mine input er Histogram[ a1:a10, b2:b10 ]

nogen der ved om det er noget i indstillinger? jeg synes jeg har forsøgt alt derinde.  Jeg bruger den online version.

Hilsen Christina


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. april 2015 af Soeffi


Svar #2
25. april 2015 af Vivin (Slettet)

Hje Vivin

det hjælper mig ikke rigtigt. jeg bruger denne her Histogram[ <Liste med Intervalgrænser>, <Liste med højder> ] .Jeg har fulgt den her video https://www.youtube.com/watch?v=-4bZHKoWLGc

og det er erefter hun trykker enter og inden histogrammet vises, at popvinduet siger om jeg vil oprette skyder og der kan jeg kun få lov til at oprette.


Svar #3
25. april 2015 af Vivin (Slettet)

og nu er det lidt forvirrende, der skulle jo stå hej Soeffi, haha, skrev mit eget brugernavn :)


Skriv et svar til: histogram i geogebra - skyder(s)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.