Dansk

oplæsnings stykke til kortfilm

02. maj 2015 af oliverbrunoe (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej alle.

Jeg har trukket kortfilm i mit fordybelses område og jeg valgte at Analysere, Trekanter af lykke, men jeg leder efter et oplæsning stykke der enten handler om at alt skal se så fint ud og at man går meget op i at alt er perfekt, meget mere perfekt end det virkelig er eller så leder jeg efter noget der beskriver en kort film, oplæsnings stykket skal minimum være 1 halv side lang.

på forhånd tak.

ps. hvis der er nogen der kender en tekst eller en anden kort film som man kan realetere til så vil det også være dejligt at få nogle stykker at kigge på.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. maj 2015 af frejabirkelund

Jeg har valgt samme kortfilm. Min lærer fandt et oplæsningsstykke til mig om Jannik Dahl Petersen (instruktøren).


Brugbart svar (1)

Svar #2
18. maj 2015 af Nikolajse

Hej! Jeg har også valgt "Trekanter af lykke" til min dansk mundtlig eksamen. Jeg har også haft svært ved at finde et tekststykke, men endte med at vælge den samme som Freja, teksten om Jannik på 18frames' hjemmeside. http://www.18frames.dk/argang-2/instruktor/


Skriv et svar til: oplæsnings stykke til kortfilm

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.