Engelsk

Hjælp til engelsk aflevering

04. maj 2015 af janniheiberg (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej  jeg sidder med en engelsk aflevering jeg gerne vil have rettet af en. 

er der nogen der er søde at kigge på den? :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. maj 2015 af Ellisabet (Slettet)

hvilken årgang er du?


Svar #2
04. maj 2015 af janniheiberg (Slettet)

3g :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
04. maj 2015 af Stygotius

Er det mon ikke meningen at du skal aflevere noget som du selv har lavet ??


Svar #4
05. maj 2015 af janniheiberg (Slettet)

Jo, det er det som regel altid i gymnasiet. ;)

Men jeg tænkte mere på om der var en der kunne skimme den igennem for fejl, hvis du forstår... 


Svar #5
05. maj 2015 af janniheiberg (Slettet)

#Stygotius

Man får jævnligt afleveringer for igennem sin gymnasietid, som så skal udarbejdes af eleven selv. Det er okay at få folk til at tjekke det man har skrevet igennem, så opgaven eventuelt kan forbedres for grammatiske fejl, og så videre. :-) Derved stiger karakteren.

Så hvis du skal på gym efter sommerferien, så er det en god idé at få andre øjne til at se det, man selv har skrevet, inden man afleverer. :) 


Brugbart svar (0)

Svar #6
07. maj 2015 af Stygotius

Jeg er gymnasielærer så jeg skal næppe på gymnaiet efter sommerferien.

I øvrg er din lærer nok interesseret i hvad du  selv kan præstere og ikke i hvad andre har lavet for dig.

Desuden snyder du både ham/hende og dig selv gevaldigt og får aldrig et billede af hvad du kan og ikke kan.


Brugbart svar (0)

Svar #7
07. maj 2015 af Stygotius

-og nej, det er ikke okay. Det er rent snyd.


Svar #8
07. maj 2015 af janniheiberg (Slettet)

Det er overhovedet ikke snyd at få en til at kigge på sine afleveringer, uanset om det er ens forældre eller en herinde! Det er helt i orden at BEDE om hjælp og få sine fejl FORKLARET! 

Gymnasielærer? tsk....


Brugbart svar (0)

Svar #9
07. maj 2015 af Stygotius

Ja,ja, -bliv bare ved med at lalle dig igennem din skoletid og bliv ved med at leve i din illusion om at du selv kan så meget.


Svar #10
07. maj 2015 af janniheiberg (Slettet)

Hold da op... Sådan cirka 99% af brugerne herinde, spørger om det samme som jeg..


Brugbart svar (0)

Svar #11
07. maj 2015 af Stygotius

Nu er du bare en lille trættende skolepige.

Nu stopper vi.


Brugbart svar (0)

Svar #12
07. maj 2015 af Stygotius

De ord der dannes ved endelsesmorfemet -r ( af latin -arius) kaldes verbalsubstantiver og nomina agentis og beskriver den eller det der udfører en handling.

Nomina actionis betegner de verbalsubstantiver som betegner handlingen. De ender ofte på .else  eller  -ning på dansk  (begyndelse - slutning).


Svar #13
07. maj 2015 af janniheiberg (Slettet)

Congrats :)


Skriv et svar til: Hjælp til engelsk aflevering

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.