IT

HJÆLP MIN COMPUTER

11. maj 2015 af SRICH (Slettet) - Niveau: A-niveau

Jeg har brug for hjælp! Hver eneste nye side jeg åbner, popper dette op (vedhæftet).

Jeg har sagt godkend aldrig, men det reagerer den ikke på. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre! Er det virus? Lokaliteten er fra Warsawa!?


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. maj 2015 af hesch (Slettet)

Hvis det er hver gang du starter din browser, kan det være fordi den er blevet hijacket, dvs. at din browser bliver omdirigeret til en uønsket side, eller den uønskede side ligefrem er lagt ind som "startside" i din browser. Prøv at se efter.

Måske du bliver nødt til at afinstallere din browser, og downloade den igen?

Men glæd dig over, at din Safari virker og slår bremserne i grundet en falsk certificering. Det er blot Safari der gør dig opmærksom på, at du er ved at komme ind på en "farlig" side, med virus, spyware, malware og alskens onde ting.


Svar #2
12. maj 2015 af SRICH (Slettet)

Hej hesch. Tak for svar! 

Mit problem er, at når jeg åbner min browser, Safari (Mac), så kommer denne meddelse frem. Når jeg f.eks. går ind på studieportalen, popper den frem. Når jeg så trykker på noget, så den går ind på noget, stadig samme hjemmeside, så kommer meddelsen igen. Sådan gør den HVER gang jeg går ind på noget nyt. Den gør det når jeg går ind på blogs, studieportalen og en masse andre. Dog ikke når jeg går på netflix eller facebook. Ved ikke om Safari overhoevedet kan afinstalleres? Det er ikke noget, med nogle uønskede sider jeg går ind på, tror jeg :) 


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. maj 2015 af hesch (Slettet)

#2: Hvis du googler "hit.gemius.pl" finder du sådan en som denne her (og flere links):

http://www.exterminate-it.com/malpedia/remove-gemius-pl

( Du kan roligt åbne den ).

Prøv at følge vejledninger for fjernelse.


Svar #4
12. maj 2015 af SRICH (Slettet)

Den siger at progrmmet ikke kan åbnes, da det ikke understøtter Mac. :( 


Brugbart svar (0)

Svar #5
12. maj 2015 af hesch (Slettet)

Så prøv at google hit.gemius.pl + mac


Skriv et svar til: HJÆLP MIN COMPUTER

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.