Fysik

fysik c hvad bliver min karakterer

20. maj 2015 af snylt (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej!

Ja, overskriften er misvisende: Selvfølgelig kan I ikke vide min karakterer MEN prøv at se om du dog kan hjælpe mig.

Jeg skal op til FYSIK C mundtlig (24-timers). 24 timer er meget, ja, så der er god forberedelsestid.

Jeg tror godt, at jeg kan holde et godt oplæg på de tja 8 min. om mit emne.

Problemet kommer dog til det ukendte bilag/samtalen, hvor jeg tror, at jeg ikke helt får styr over det, og ikke gør det helt så godt. (Er ikke den stærkeste til fysik).

Derfor: Hvis jeg holder et godt oplæg, men "failer" i samtalen, hvad kan jeg "forvente" af karakterer, jo det bliver ikke en 12-10 måske hellere ikke 7, men snakker vi 4 ?

Tak, og hvis I har evt. råd, så giv mig endelig.


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. maj 2015 af mbn89 (Slettet)

Det kommer jo an på hvor, hvad og i hvilken grad, du "failer". Hvis du udelader noget vigtigt om emnet, f.eks. nogle vigtige formler, så vil der naturligvis blive spurgt ind til det. Hvis det kun er bilaget, du ikke kan sige noget om og ellers har styr på resten, vil jeg gætte på du vil få et 7-tal. Men du vil kun få et bilag, der handler om emnet, så hvis du er godt forberedt, vil du også kunne sige noget om bilaget.


Svar #2
23. maj 2015 af snylt (Slettet)

Som jeg har forstået eksamen, så er det en teori-eksamen dvs. det er teorien der skal på plads.

Hvis jeg fx lad os sige trækker om kosmologi, hvad kan det ukendte bilag evt. være? 


Skriv et svar til: fysik c hvad bliver min karakterer

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.