Dansk

Analyse af reklamen "Hattings mini flutes med hvidløgssmør"

21. maj 2015 af Mark1235 (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Hjælp!!!!!

Jeg skal til eksamen her om en uge, og jeg mangler hjælp til min analyse af reklamen. Jeg håber i vil hjælpe mig så, jeg kan komme godt igang med min reklame. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. maj 2015 af Moderatoren

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.

Her kan du finde en analysemodel til reklame

Du finder også et kompendie til reklameanalyse her


Svar #2
21. maj 2015 af Mark1235 (Slettet)

Jeg vil rigtig meget gerne have hjælp til fortolkningen af billedet, bl.a. komposition, farvevalg og teksten der står på reklamen


Brugbart svar (0)

Svar #3
21. maj 2015 af Moderatoren

Prøv at linke til reklamen, og skriv hvad du selv er kommet frem til. Så kan lektiehjælperne nemmere hjælpe dig:)


Svar #4
21. maj 2015 af Mark1235 (Slettet)

Her er den reklame, jeg vil lave en analyse. Jeg håber virkelig at i vil hjælpe mig:) 

Vedhæftet fil:hatting.docx

Brugbart svar (0)

Svar #5
21. maj 2015 af Moderatoren

Skriv hvad du selv er kommet frem til eller hvad du ikke kan finde ud af. Så kan lektiehjælperne nemmere hjælpe dig:)


Skriv et svar til: Analyse af reklamen "Hattings mini flutes med hvidløgssmør"

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.