Debat

HJÆLP! Hvordan skal jeg ringe til 1. Prioritet gymnasium?

23. maj 2015 af AlleAndre (Slettet)
Jeg er ikke kommet ind på mit 1. Prioritet, som var Falkonergården, og jeg har sendt et klagebrev til fordelingsudvalget og har planer om at ringe til Falkonergården hurtigst muligt..

Når jeg ringer dem op, så skal jeg da selvfølgelig informere dem om, at jeg ikke er kommet derind, men hvad siger man til dem helt præcis?! Hvad spørger man dem om? Hvordan kan jeg på en høflig måde, ringe dem op hver dag og spørge om der er plads til mig?

Håber i forstå mine spørgsmål, er stadig rystet over dette!

På forhånd tak!

Brugbart svar (0)

Svar #1
25. maj 2015 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

hvad er det helt nøjagtigt du vil have svar på? Vil du klage over noget? I givet fald hvad?

Hilsen Lars


Svar #2
25. maj 2015 af AlleAndre (Slettet)

Jo, jeg vil på en eller anden måde, spørge om plads pga. jeg ikke blev optaget og sendt et andet sted hen..og jeg ved bare ikke hvordan jeg skal formulere mig.. Kan jeg måske skaffe mig en plads på en venteliste også? Har hørt af folk har prøvet at ringe deres 1. Prioritets gym op, og spørge om plads derinde HVERDAG, da de fik at vide, at de ikke kom ind - og de fik plads!
Tror dog ikke det kommer til at ske for mig, men jeg vil da stadig prøve på, at få en plads!

Skriv et svar til: HJÆLP! Hvordan skal jeg ringe til 1. Prioritet gymnasium?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.