Dansk

Jeg-fortæller, både observerende, personal og alvidende? Danskopgaven

25. maj 2015 af matthjelp (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle

Jeg er i gang med at analysere en roman ved navn "Belejring," og jeg er lidt i tvivl ang. fortællerteknikken. Kan jeg-fortælleren både være observerende, alvidende samt personalfortællende? Tak på forhånd.

Mvh Matt


Svar #1
25. maj 2015 af matthjelp (Slettet)

Jeg har skrevet at der er visse elementer alle de tre fortællerteknikker i roman hvoraf jeg har skrevet hvor de afviger fra hver fortællerteknik. Derefter har jeg skrevet at roman konsekvent har en jeg-fortæller med en indre synvsvinkel da den opfylder alle de pågældende krav der måttet være? er det i orden i en danskopgave eller spild at tid og tegn?


Svar #2
25. maj 2015 af matthjelp (Slettet)

#1

Jeg har skrevet at der er visse elementer alle de tre fortællerteknikker i roman hvoraf jeg har skrevet hvor de afviger fra hver fortællerteknik. Derefter har jeg skrevet at roman konsekvent har en jeg-fortæller med en indre synvsvinkel da den opfylder alle de pågældende krav der måttet være? er det i orden i en danskopgave eller spild at tid og tegn?


Svar #3
25. maj 2015 af matthjelp (Slettet)

#2
#1

Jeg har skrevet at der er visse elementer alle de tre fortællerteknikker i roman hvoraf jeg har skrevet hvor de afviger fra hver fortællerteknik. Derefter har jeg skrevet at roman konsekvent har en jeg-fortæller med en indre synvsvinkel da den opfylder alle de pågældende krav der måttet være? er det i orden i en danskopgave eller spild at tid og tegn?


Skriv et svar til: Jeg-fortæller, både observerende, personal og alvidende? Danskopgaven

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.