Eksamensforberedelse

Mundtligt dansk eksamen: Hvad er budskabet/budskaberne i denne artikel?

25. maj 2015 af kathrineknoth (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Hej er der nogen der kender til  og har læst denne artikel grundigt? :  http://www.lmsnyt.dk/Files/sk%c3%a6re%20smerten%20v%c3%a6k%20EB_31032014.pdf (i et par sekunder er jeg glad). Det er den artikel jeg skal snakke om under min mundtligt dansk eksamen i næste uge, og har brug for ALT hvad i ved om den artikel, ISÆR hvad i mener budskabet er, for min lærer mener at jeg ikke fortæller noget om budskabet, og at jeg skal dybere ned i teksten hvad det angår.

Her er hvad jeg har skrevet indtil videre under punktet budskad (vedhæftet bilag) , men jeg har brug for noget der går ind og berører noget dybt i teksten, og virkelig dykker dybt ned i den og fortæller om budskabet, jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive, og min lærer som jeg skrev tidligere mener ikke at det jeg har skrevet er nok til dette punkt, jeg mangler at gå dybere ned, men jeg aner ikke hvordan og hvad hun mener?

HAR VIRKELIG BRUG FOR JERES HJÆLP HURTIGST MULIGT

- TAK PÅ FORHÅND.


Skriv et svar til: Mundtligt dansk eksamen: Hvad er budskabet/budskaberne i denne artikel?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.