Tysk

Tysk 24-timers eksamen

26. maj 2015 af Uddannelse2016 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hejsa,

Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen d. 17/06 - 18/06. Eksamensformen er således, at jeg har 24 timer til at forberede et oplæg på baggrund at et udleveret materiale. Oplægget skal have en varighed af ca. 6-7 minutter. Dette efterfølges af spørgsmål fra censor. Efterfølgende er der noget mere, men det er irellevant i denne sammenhæng.

Jeg vil spørge, om en person med meget habile tyskevner kunne have mod på at gennemrette mit oplæg d. 17/06? Betaling gives.

Det vil foregå på den måde, at jeg vil renskrive hele mit oplæg efter bedste evne. Jeg vil så sende det til dig når jeg er klar, og du vil hurtigst muligt rette det igennem for grammatiske fejl, dårlige formuleringer osv. Herefter vil du sende det tilbage til mig, og jeg vil begynde at terpe oplægget således at jeg kan det noglelunde udenad til eksamen d. 18/06.

Lyder det som noget for dig, så smid endelig en besked herunder. Så finder vi nok ud af noget. :-)

Mvh.


Svar #1
26. maj 2015 af Uddannelse2016 (Slettet)

Bump :-)


Svar #2
27. maj 2015 af Uddannelse2016 (Slettet)

Bump :-)


Skriv et svar til: Tysk 24-timers eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.