Matematik

Eksamenssæt?

30. maj 2015 af alexandersvanholm - Niveau: B-niveau

Beskeder strømmer ind i min indbakke vedrørende en kvalificeret besvarelse af følgende eksamenssæt:

2stx151-MAT/B-28052015

Som det fremgår af navnet på sættet, så er dette Matematik B sæt fra d. 28 maj i år.

Er der eventuelt en, som vil sende mig sættet, så jeg kan hjælpe alle disse mennesker med deres eksamensbesvarelser?

Med venlig hilsen,
Alexander Svanholm


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. maj 2015 af Toonwire

Taget direkte fra UVM's hjemmeside

Vigtigt: Fra den 5. januar 2015 vil det ikke længere være muligt at tilgå tidligere eksamensopgaver fra uvm.dk. Opgaverne vil for undervisere være tilgængelige på materialeplatform.emu.dk.

 Ingen ikke-undervisere har ikke længere tilgang til eksamenssættene :(


Svar #2
30. maj 2015 af alexandersvanholm

#1

Sommetider er der elever, som får taget sit eksamenssæt fra eksamenen med hjem og skannet dem ind på deres computere. Man kan jo være heldig, at der er en elev, som også har gjort det ved dette sæt.


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. maj 2015 af Therk

Verdensmand! :)

Din titel kunne nok godt have tålt at indeholde eksamensopgaven - så tror jeg flere ville se den!


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. maj 2015 af hrmogensen (Slettet)

Jeg har den desværre ikke, men det er så fedt, at du gør det der! Du er også ekstremt god til at forklare!! SP burde betale dig for at hjælpe haha.XD

Og therk har ret. du burde nok have haft skrevet noget i din titel.


Svar #5
03. juni 2015 af alexandersvanholm

Jeg har nu fået fingrene i eksamenssættet.

Mvh,
Alexander Svanholm


Skriv et svar til: Eksamenssæt?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.