Engelsk

Karakter

30. maj 2015 af thomasryde (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej, nogen der kan give en karakter vurdering på denne opgave? Det er engelsk på STX B-niveau

Vedhæftet fil: Stil.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
30. maj 2015 af alexandersvanholm

En note til næste gang du skal oprette tråde på SP. Forhold dig til en enkel tråd, hvis det omhandler det samme.


Svar #2
30. maj 2015 af thomasryde (Slettet)

Jeg ville faktisk bare gerne slette den før. Men tak :)


Svar #3
30. maj 2015 af thomasryde (Slettet)

Læser du ikke lige opgaven :) Så er du fantastisk :D


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. maj 2015 af OnceUponATime

Nu har jeg kigget den igennem..

Jeg synes at antallet af ord er rigtig flot (ca. 980). Du har dog nogle grammatiske fejl.. få.

Jeg bryder mig ikke om dispositionen. Min lærer forbyder os ihvertfald at opstille det, sådan som du har gjort. Det der stærkt lægges vægt på, er at du kan skrive en sammenhængende stil. Det er MEGET fint at du skriver 1,2 og 3, men at du opdeler din redegørelse, giver et billede af, at du ikke er i stand til at skrive en sammenhængende tekst, hvor du i selveste redegørelsen sætter synspunkterne i teksterne op imod hinanden. Herudover er der ikke en tydelig overgang fra redegørelse til analyse og så til diskussion.

Jeg vurderer den derfor til et 10-tal. Hvis du har lavet en rigtig fin grammatikprøve i første del, så kan det være at censorer ser bort fra, at du ikke har en særlig god overgang mellem besvarelsen af de tre spørgsmål, og det kan være du får 12. Dette siger jeg, idet dit ordforråd viser, at du er god til engelsk og kan finde ud af at bruge det engelske sprog til at udtrykke dig, trods at du ikke viser i stilen, at du kan lave en sammenhængende opgave. Jeg synes at det var en meget fin stil, og du skal satse på en 12'er. Såfremt censorerne er kritiske mht overganen mellem delspørgsmålene og din opdelte redegørelse, så får du nok 10. Vi krydser fingre for det bedste! :)


Svar #5
31. maj 2015 af thomasryde (Slettet)

Tusind tak!! :)


Svar #6
31. maj 2015 af thomasryde (Slettet)

Andre?

Skriv et svar til: Karakter

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.