Fransk

Nogen der måske vil rette min franske præsentation af min kat?

31. maj 2015 af hannah230393 - Niveau: 7. klasse

Den er meget kort og jeg ville sætte pris på, at en måske ville hjælpe. Hvis i har nogle idéer til hvad jeg mere kan tilføje, så sig endelig til :)

J'ai un animal de compagnie et c'est un chat. Mon chat s'appelle Gucci. Gucci a 7 ans. Elle aime les poissions et les oiseaux mais elle déteste les chiens. Elle aime dormir et manger. Elle a les yeux verts et son poil est rouge et blanc. Elle est joueuse et très drôle. Gucci a un museau petit et marron. Elle a une queue longue.


Svar #1
31. maj 2015 af hannah230393

Overhovedet ikke nogen?


Brugbart svar (1)

Svar #2
01. juni 2015 af french doctor

Hej

Bortset fra et 'i' for meget i et enkelt ord er det et fint lille portræt af din kat.

Hvis du kan en sjov lille historie med din kat, kunne du nævne den.

Venlig hilsen

Thomas

J'ai un animal de compagnie et c'est un chat. Mon chat s'appelle Gucci. Gucci a 7 ans. Elle aime les poissions [poissons] et les oiseaux mais elle déteste les chiens. Elle aime dormir et manger. Elle a les yeux verts et son poil est rouge et blanc. Elle est joueuse et très drôle. Gucci a un museau petit et marron. Elle a une queue longue.

- - -

Sincèrement Thomas


Svar #3
01. juni 2015 af hannah230393

#2

Hej

Bortset fra et 'i' for meget i et enkelt ord er det et fint lille portræt af din kat.

Hvis du kan en sjov lille historie med din kat, kunne du nævne den.

Venlig hilsen

Thomas

J'ai un animal de compagnie et c'est un chat. Mon chat s'appelle Gucci. Gucci a 7 ans. Elle aime les poissions [poissons] et les oiseaux mais elle déteste les chiens. Elle aime dormir et manger. Elle a les yeux verts et son poil est rouge et blanc. Elle est joueuse et très drôle. Gucci a un museau petit et marron. Elle a une queue longue.

Mange tak! :D


Skriv et svar til: Nogen der måske vil rette min franske præsentation af min kat?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.