Virksomhedsøkonomi (VØ el. EØ)

ERHVERVSØKONOMI 0G/ELLER SAMFUNDSØKONOMI - HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!

31. maj 2015 af Controller14 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej alle.

Da min far er ramt af kræft og er stærkt syg, har jeg brug for alverdens hjælp. 

Jeg læser til Financial Controller, en blanding af Finansøkonomi/Markedsføring-uddannelsen og mangler nu EØ + SØ eksamen.

2.juni formiddag: EØ

4.juni formiddag: SØ


Jeg har misset nogle timer i den sidste periode og er derfor heller ikke i stand til at klare dette. Det er vigtigst for mig nu at være med min far. Desværre er dette en reeksamen, da jeg netop pga. hans sygdom ikke kunne fuldføre min eksamen i første forsøg. 

Mit spg er så, om nogen her har mulighed for at hjælpe mig med denne? Jeg betaler godt!! Jeg har ikke nogen større krav end blot at bestå, men selvfølgelig ville jeg ønske en bedre karakter, hvis jeg sørger for at betale dig tilfredstillende…

Jeg får opgaven elektronisk og har mulighed for at sende den videre til dig, hvor du så skulle fuldføre en opgave el. to, mens jeg laver den anden (jeg forlanger ikke, at du laver alle tre opgaver, da jeg ikke vil tage alt for meget af din tid) og sende tilbage, hvor jeg selv samler op... 

Jeg håber virkelig at høre fra dig.. Jeg har brug for at være så meget sammen med min far, da jeg er bange for, hvorvidt han nogle mdr. at leve i .... 

Tak på forhånd til den hjælpende sjæl

Vh Kristina


Skriv et svar til: ERHVERVSØKONOMI 0G/ELLER SAMFUNDSØKONOMI - HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.