Generelt

Kan man komme ind på gym når man har dumpet et enkelt fag og bestået de andre?

17. juni 2015 af hezzz (Slettet)
Hej.

I dag har jeg fået min første karakter under 7 i folkeskolen. Jeg fik 00, og er bestemt ikke tilfreds med den forklaring jeg har fået. Men det er noget andet.

Jeg er blevet optaget på HHX, og skal (forhåbentlig) gå der efter sommeren. Men nu hvor jeg har dumpet religion, er det så muligt? Eller skal man bare bestå de grundlæggende fag som dansk, matematik?

OBS:
Er det muligt at man på nogen måde kan få en afgangseksamens karakter ændret? Ville ikke have svært ved at argumentere for hvorfor jeg skulle bestå.

Brugbart svar (0)

Svar #1
17. juni 2015 af Anne1241 (Slettet)

Hold kæft et dumt indlæg, selvfølgelig kommer du ind på HHX! Jeg bliver desuden student i næste uge (HHX) - jeg havde blandt andet tre 00'er bag min ryg da jeg kom hertil, så det skal du slet ikke bekymre dig om! 

Husk at stræbe og manipulere med lærende på gymnasiet, det giver gode resultater!

al held og lykke i fremtiden!


Brugbart svar (0)

Svar #2
17. juni 2015 af OliverHviid

Må jeg spørge om hvilket fag det var?


Brugbart svar (1)

Svar #3
17. juni 2015 af Therk

#1

Hold kæft et dumt indlæg, selvfølgelig kommer du ind på HHX! Jeg bliver desuden student i næste uge (HHX) - jeg havde blandt andet tre 00'er bag min ryg da jeg kom hertil, så det skal du slet ikke bekymre dig om! 

Husk at stræbe og manipulere med lærende på gymnasiet, det giver gode resultater!

al held og lykke i fremtiden!


Hvorfor er det et dumt indlæg?


Skriv et svar til: Kan man komme ind på gym når man har dumpet et enkelt fag og bestået de andre?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.