Engelsk

Det haster

26. juni 2015 af Lol010 (Slettet) - Niveau: 8. klasse
Hejsa vil I gerne oversætte alt det her til engelsk: Hej. Da du snakkede fra Periscope appen igår sagde du, at du for det meste svarede på folks beskeder når man sendte nogle til din mail. Svare du så også på min besked nu? Jeg har skrevet til dig så mange gange, men aldrig fået et svar. Forresten skriver jeg på engelsk fordi det tager mig noget tid at skrive på tyrkisk. Håber du svare denne gang.

Brugbart svar (0)

Svar #1
26. juni 2015 af Stygotius

Hej. Da du snakkede fra Periscope appen igår sagde du, at du for det meste svarer(de) på folks beskeder når man (sendte nogle) sender dem til din mail. (Svare) Svarer du så også på min besked nu? Jeg har skrevet til dig så mange gange, men aldrig fået et svar. Forresten skriver jeg på engelsk fordi det tager mig noget tid at skrive på tyrkisk. Håber du (svare) svarer denne gang.

Hi, When you were talking from the Periscope app yesterday you said that generally you reply to people's messages whene they are sent to your mail. Are you going to answer my mail then now ? I've written to you so many times without getting an answer. Incidentally I write to you in English because it takes some time to write in Turkish. I hope for an answer this time.


Svar #2
26. juni 2015 af Lol010 (Slettet)

Tusind tusind tak :)

Brugbart svar (0)

Svar #3
26. juni 2015 af Stygotius

-any time.


Skriv et svar til: Det haster

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.