Studievejledning

GSK tilmeldning

03. juli 2015 af Ceerial (Slettet)

Jeg er i en dum situation. Jeg har glemt og sende min eksamensbevis inden d. 1 juli til det GSK kursus jeg tilmeldt. Og der står i mit brev at bliver udmeldt uden varsel, hvis de ikke har modtaget den inden d. 1 Juli.

Men så i dag d. 3/7 kl. 14.30 får jeg en påmindelse fra VUC Aarhus om at jeg skal huske og sende det inden det kl. 12 i dag. Så for det første får jeg den besked på en alt for sent en dato og alt for sent et tidspunkt. Jeg kan jo ikke nå og sende noget inden kl. 12, når jeg først får beskeden kl. 14.30.

Det er selvfølgelig mig der har dummet mig til at starte med ved at glemem det, men jeg synes heller ikke det er optimalt og få beskeden/påmindelsen efter det tilsyndeladende er for sent.

Det er umuligt og komme i kontakt med nogen der har noget med det at gøre, da de nok er gået på ferie, så jeg ikke ikke helt hvad jeg skal stille op nu. Nogen der kan hjælpe?


Brugbart svar (1)

Svar #1
03. juli 2015 af OnceUponATime

Send eksamensbeviset nu, så.


Brugbart svar (0)

Svar #2
03. juli 2015 af Jerslev

#0: Administrationen på VUC Aarhus er ikke gået på ferie netop på grund af sommersupplering. Ring til dem, når du har mulighed for det (mandag).

- - -

mvh

Jerslev


Skriv et svar til: GSK tilmeldning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.