Andre fag

hjælp til SRP og gode metoder

27. juli 2015 af HomeWorkk (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej derude

Efter ferien skal jeg starte i 3.g og er lidt nervøse for SRP.

Jeg vil gerne være forberedt indtil der, men jeg ved slet ikke hvilke to fag er en god kombi.

Min studieretning er med kemi A, matematik A og fysik B

Jeg vil rigtig gerne høre de forskellige kombi og hvilke emner kunne være spændende at skrive om, efter jeres meninge.

Håber i vil komme med nogle forslag, tak på forhånd :)


Brugbart svar (1)

Svar #1
27. juli 2015 af Stats

Jeg vælger mat A og hist. B
- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. juli 2015 af Letum

Jeg valgte sidste år at skrive om Manhattan-projektet i fagkombinationen fysik A og historie A :) Det var i hvert fald super spændende, men kan se at du ikke har fysik A :(

Hm, nogen af dem fra min klasse havde vist noget om IR-spektroskopi i kemi A og matematik A, hvis det skulle friste! Det lød i hvert fald interessant, så du kan prøve at søge lidt på internettet :)


Brugbart svar (1)

Svar #3
28. juli 2015 af Stats

Siméon Denis poisson.
Et portræt af manden.. Tror det gerne skal være i indledningen, hvor jeg så også kommer ind på problemstillingen.

Historie: det land han bor i, dets historie. Tidsperioden hvor han levede. Begivenheder der påvirkede ham. Den matematiske udvikling, fra han levede og til nuet...

Matematik: forklar om noget at det matematik han brugte, beviser af nogle af formlerne, et forsøg, for at eftervise formlerne. Tja, alt matematik forklares.
- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #4
28. juli 2015 af nejvelda

Jeg skrev sidste år i Mat A og fys B om hængebroer..syntes det var lidt svært, men også spændende.


Skriv et svar til: hjælp til SRP og gode metoder

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.