Engelsk

Engelsk rettelse. Hjælp hurtigst muligt (TAAAK)

15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Hej allesammen derude:)

Jeg har noget engelsk, som jeg gerne ville have rette. Det ville være en stor hjælp hvis der var nogle derude som gerne ville hjælpe med at rette:)

Det er en stil som går ud på: 

Textbox were you describe your own selfie (be objective)

                                                              Me my selfie and I 

This selfie of me taken at home in my bedroom by myself with front side/ facing camera with my smartphone. It´s a colored picture of me. In the foregroud you can see me and in yhe backgroud you can see a white wall, white door, hallway and some of the living room. At the top on the picture you can see all over my face. On the picture i´m doing a kissy face called duck lips and holding some of my hear. I have a black dress on where you can see a bit of the shoulderes.

Håber der sidder nogle mennesker derude, som er villige til at rette dette, også grammatikken hvis der er problemer med det:))


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. august 2015 af Stygotius

Dette kan ikke rettes. Det er for kaotisk.


Svar #2
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)

#1

Dette kan ikke rettes. Det er for kaotisk.

Hvorfor det?


Svar #3
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)


Brugbart svar (0)

Svar #4
15. august 2015 af Letum

Det ville være nemmere at se hvad det er du rent faktisk prøver at skrive, hvis du fx vedhæftede den danske version af det, som du har skrevet på engelsk :)


Svar #5
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)

#4

Det ville være nemmere at se hvad det er du rent faktisk prøver at skrive, hvis du fx vedhæftede den danske version af det, som du har skrevet på engelsk :)

Okay. Skriver den ind så:)


Svar #6
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)

Dette selfie af mig er blevet taget derhjemme, inde på mit værelse. Af mig selv selvføgelig, med min mobil. Det er et billede med farver. Jeg er placeret i forgrunden, og i baggrunden ses en hvid mur, en hvid dør, en gang og en smule af stuen. Det øverste af billedet ses mit ansigt. På billedet laver jeg en slags kyssemund og holder noget af mit hår. Jeg har en sort kjole på, hvor skulderne ses

Det var så nogenlunde den danske version:)


Brugbart svar (0)

Svar #7
15. august 2015 af Stygotius

# 6

-og hvad så???

Tror du at du kan få andre til at lave alt arbejde for dig ??

Du kan få hjælp til at løse et bestemt problem hvis du har et sådant.


Svar #8
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)

#7

# 6

-og hvad så???

Tror du at du kan få andre til at lave alt arbejde for dig ??

Du kan få hjælp til at løse et bestemt problem hvis du har et sådant.

Seriøst stop dig selv!! 
Har ikke sagt at andre skal lave alt mit arbejde!! Spørger bare om der er nogle der vil rette de steder hvor det lyder meget dumt? Men har rette det!


Brugbart svar (1)

Svar #9
15. august 2015 af Stygotius

Du er vist lidt for selvoptaget.


Svar #10
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)

#9

Du er vist lidt for selvoptaget.

Hvad får dig til at tro det?


Brugbart svar (0)

Svar #11
15. august 2015 af Stygotius

1  Din tone at tale til andre i.

2  Du tager blileder af dig selv.

3  Man begynder ikke en anmodng om hjælp med at skrive "Jeg har noget engelsk, som jeg gerne ville have rette.": 


Svar #12
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)

s

#11

1  Din tone at tale til andre i.

2  Du tager blileder af dig selv.

3  Man begynder ikke en anmodng om hjælp med at skrive "Jeg har noget engelsk, som jeg gerne ville have rette.": 

Mener du seriøst det der?? Du får det til at lyde helt forkert!!?
Det en skoleopgave ven! Så, bliver ligesom nød til at tage selfie!!?
Har du et problem, altså virker sådan?


Svar #13
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)

#12

s

#11

1  Din tone at tale til andre i.

2  Du tager blileder af dig selv.

3  Man begynder ikke en anmodng om hjælp med at skrive "Jeg har noget engelsk, som jeg gerne ville have rette.": 

Mener du seriøst det der?? Du får det til at lyde helt forkert!!?
Det en skoleopgave ven! Så, bliver ligesom nød til at tage selfie!!?
Har du et problem, altså virker sådan?

Tror du jeg laver alt dette forsjov?


Brugbart svar (0)

Svar #14
15. august 2015 af Stræbende

Jeg vil give Stygotius ret i at du virker selvoptaget, men nok om det.

Inden du kan skrive på engelsk så må du lære at skrive på dansk.

Dette selfie af mig er blevet taget derhjemme, inde på mit værelse. Af mig selv selvføgelig, med min mobil. Det er et billede med farver. Jeg er placeret i forgrunden, og i baggrunden ses en hvid mur, en hvid dør, en gang og en smule af stuen. Det øverste af billedet ses mit ansigt. På billedet laver jeg en slags kyssemund og holder noget af mit hår. Jeg har en sort kjole på, hvor skulderne ses.


Svar #15
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)

#14

Jeg vil give Stygotius ret i at du virker selvoptaget, men nok om det.

Inden du kan skrive på engelsk så må du lære at skrive på dansk.

Dette selfie af mig er blevet taget derhjemme, inde på mit værelse. Af mig selv selvføgelig, med min mobil. Det er et billede med farver. Jeg er placeret i forgrunden, og i baggrunden ses en hvid mur, en hvid dør, en gang og en smule af stuen. Det øverste af billedet ses mit ansigt. På billedet laver jeg en slags kyssemund og holder noget af mit hår. Jeg har en sort kjole på, hvor skulderne ses.

En grund til du synes det?


Svar #16
15. august 2015 af Luisa01135 (Slettet)

#15
#14

Jeg vil give Stygotius ret i at du virker selvoptaget, men nok om det.

Inden du kan skrive på engelsk så må du lære at skrive på dansk.

Dette selfie af mig er blevet taget derhjemme, inde på mit værelse. Af mig selv selvføgelig, med min mobil. Det er et billede med farver. Jeg er placeret i forgrunden, og i baggrunden ses en hvid mur, en hvid dør, en gang og en smule af stuen. Det øverste af billedet ses mit ansigt. På billedet laver jeg en slags kyssemund og holder noget af mit hår. Jeg har en sort kjole på, hvor skulderne ses.

En grund til du synes det?

Skrev det desunden hurtigt, så måske derfor det ikk´ lyder særligt godt. Har også andre ting at give mig til!! 


Skriv et svar til: Engelsk rettelse. Hjælp hurtigst muligt (TAAAK)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.