Studievejledning

HF flex

17. august 2015 af MartinBrown (Slettet)

Hej studieportalen

Jeg har søgt ind om at komme ind på 2 år HF, men jeg mangler dog at have bestået Geografi C niveau, og fik derfor af vide af min vejleder at jeg kunne tage noget der hedder HF flexundervisning hvor det meste af undervisningen foregår på nettet og man så skal op til en eksamen i det.. Jeg ville bare høre om der er nogle der har erfaringer med dette og hvor lang tid tager dette, er det op til kursisten selv at planlægge en plan over hvor lang tid man skal bruge eller er det f.eks. fast at det skal tage 3 måneder. Jeg tror personligt godt selv jeg ville kunne gennemføre geografi C niveau på 4 uger og jeg er lidt presset da jeg skal have geografi C for at kunne starte andet år. jeg kan ikke rigtig bruge det til noget hvis kurset tager 3 måneder for så vil jeg til den tid være for meget bagud i forhold til de andre i klassen.. og jeg har ikke tænkt mig at tage hf fra 1 år så ville bare høre om der er nogle der ved hvor lang tid sådan et flex kursus i et C niveau fag tager..


Skriv et svar til: HF flex

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.