Engelsk

Rettelse af grammatik og kommaterings-fejl

24. august 2015 af majormaster (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej, 

Er der nogen, der vil hjælpe og rette min lille engelsk-tekst? Jeg har selv rettet de fejl, jeg kunne finde, men jeg ved ikke, om der gemmer sig flere.

På forhånd tak 

Nobody had ever succeeded in catching any of the Landyke-boys except for the twins who caught the Sheriff’s son and kept him, until he promised to loan them the “Earl of Monte Christo”, which was not available on the library. Someone says that the book never had been there other said that the book had been stolen. The twins were active in many ways. They were good to draw, and they drew pictures of the other boys, of the old Miss Jennifer and the animals in their father’s store, before they were cut into pieces. Their father was butcher, and their grandfather had been butcher. Mr. Tuffield’s meat was better and cost less than in Pentonville, and the customers paid immediately or later, as they wanted. The boys were not allowed to come in the store, unless when they had to feed the two dogs, as they obviously fed with good things from the back room. The boys became – with a neutral expression – called lively. Miss Jennifer, a strong independent woman that a crocodile would be scared of, feared them. When a bee stabbed her or her key stuck into the lock, was it their fault. Although they said that they were nice and innocent boys, who never did a postman mischief, what undoubtedly was true, because old Travers was the only postman in the village and a friend of both children and dogs.


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. august 2015 af Stygotius

Du kan ikke tro at andre bare skal fjerne alle fejl i din tekst. Det er dit eget ansvar.

Du kan få hjælp til at få løst de enkelte problemer du måtte have, men du kan ikke bare smide din stil ud til andre og vente at få den tilbage i rettet tilstand.

Sender du også en vikar hen i skolen i stedet for dig ??

Det er dit eget arbejde du skal aflevere, -ikke andres..


Svar #2
24. august 2015 af majormaster (Slettet)

Du keder dig for meget min ven. Jeg går ud fra du ikke har kompetencerne til at hjælpe, men derimod bare spiller lidt smart - men hvad fanden.. Hvis dit liv bliver bedre af det, så fred være med det.

Brugbart svar (0)

Svar #3
24. august 2015 af Stygotius

Hvad er du egentlig i gymnasiet for ??

......at lave  så lidt som overhovedet muligt selv ?


Svar #4
25. august 2015 af majormaster (Slettet)

Puha min ven, du trænger vist til at få et par timer eller ti på øjet. Det samme gør jeg, da du er yderst trættende og belastende at høre på - Godnat :-)


Skriv et svar til: Rettelse af grammatik og kommaterings-fejl

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.