Spansk

Spansk oversættelse

27. august 2015 af minikorsgaard01 - Niveau: A-niveau

Hej, jeg har oversat nogle sætninger til spansk. Er der en der har lidt mere styr på det end jeg, der lige vil tjekke det igennem, og se om der er nogle fejl? :)

Vedhæftet fil: Spansk oversættelse.png

Brugbart svar (0)

Svar #1
28. august 2015 af Stygotius

Det gør din lærer.


Brugbart svar (0)

Svar #2
29. august 2015 af jbmm

Se mine kommentarer i din indbakke.


Brugbart svar (0)

Svar #3
29. august 2015 af Stygotius

utroligt pædagogisk gjort af jbmm !!!


Brugbart svar (0)

Svar #4
29. august 2015 af jbmm

Jo, men jeg har ikke rettet noget, kun kommenteret fejlene = hjælp til selvhjælp,

Din kommentar 'det gør din lærer' er da et så upædagogisk svar, som noget kan være i et forum, hvor folk kan bede og råd og hjælp, så styr dine udtalelser Stygotius!!


Brugbart svar (0)

Svar #5
29. august 2015 af Stygotius

OK, du kan godt have en pointe der, -bortset fra at du tilsyneladende har markeret alle svarene.

At skrive  "Det gør din lærer" er ikke upædagogisk. Man skal aflever sit eget arbejde, -ikke noget som andre har gennemset for en. Det er simnpelthen blor uærligt og desuden også selvbedrag.. 

At have fejl i en afleveret opgave er ikke noget at være flov over, men noget man kan lære af,   ...hvis man har en god lærer.


Brugbart svar (0)

Svar #6
29. august 2015 af jbmm

Hvordan kan du vide, at jeg har markeret alle fejlene?
Kigger du da i mine svar i andre folks indbakker? (hvor nysgerrig og upædagogisk!!, det strider da vist også imod Studieportalens regler).

Det er bare en sjov negativ kommentar at få lige nu, hvor jeg har praktiseret denne samme fremgangsmåde (hjælp til selvhjæp) i flere år med godt resultat.
Har du da ikke andre og mere vigtige ting at tage dig til end at begynde at kritisere mig?


Brugbart svar (0)

Svar #7
29. august 2015 af Stygotius

Der er ingen grund til at hidse sig op.

Der er ikke nogen der har "kigget i andres indbakker". Det kan man så vidt jeg ved, slet ikke.

Jeg har tilsyneladende taget fejl af spørgerens vedhæftning med gule markeringer og dine svar, -som jeg ikke har set og ikke kender..

Lo siento.


Brugbart svar (0)

Svar #8
29. august 2015 af jbmm

Jamen, så er det jo også hett rigtigt at kritisere andre, når man ikke kender sagens sammenhæng - upædagogisk og uprofessionelt!!

Skam dig Stygotius!!, du er for 'gammel' til den slags!!

Slut herfra.


Svar #9
31. august 2015 af minikorsgaard01

Jeg synes ikke min lærer er så god til at forklare alt, så alle forstår det. Så at Jbmm kan forklare mig forskellige grammatiske regler over besked, så det er nemmere at forstå, skader jo ikke nogen. :)


Brugbart svar (0)

Svar #10
31. august 2015 af Stygotius

Næh, det er da fint.    ...........hvis han ellers kan beherske sine aggressioner.


Brugbart svar (0)

Svar #11
06. september 2015 af exatb

Stygotius har en forældet opfattelse af hvordan indlæring foregår. I hans bedre dage var det "Lektor Blomme pædagogikken" der herskede. Sådan er det heldigvis ikke mere.


Brugbart svar (0)

Svar #12
06. september 2015 af Stygotius

Det er en som dig næppe i stand til at vurdere, lille ven..


Skriv et svar til: Spansk oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.