Fysik

Perspektivering af forsøg

28. august 2015 af Theqbo (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Jeg skal lave en rapport af syre og kalk, elektrolyse, Dannelse af base 2, Neutralisation, Syre og metal og dannelse af base. 

Jeg har alleredet lavet en  rapport af det hele, men mangler en perspektivering af forsøgene. 

Jeg ved det her er et dumt spørgsmål, så hav lidt medlidenhed med mig. <.>

Jeg ved ikke hvordan man skal skrive en perspektivering (det vil sige hvad jeg kan bruge det til i dagligdagen, som at lave salt osv.) af et forsøg, og slet ikke hvordan man kan få den op på mindst 200 ord. Jeg har prøvet at søge på det, men der kom kun teorier og andre ting, der har intet med forsøget at gøre, så jeg vil spørge om i ved hvordan man undersøgerer sådan noget, og får det op på mindst 200 ord? 

Indtil viderer har jeg skrevet noget som jeg tror kunne være perspektiveringen, på forsøget med syre og metal, men jeg er ikke helt sikker, på at min perspektivering er sandt. 

''Man kan bruge forsøget til at frigive H2. Der kan også dannes salt, ud af forsøget. '' Det jeg har skrevet, som jeg tror er perspektiveringen, er ikke nok. 

Vedhæftet fil: Fysikrapport.docx

Svar #1
28. august 2015 af Theqbo (Slettet)

Hahaha jeg sendte den forkerte fil, ops... 


Skriv et svar til: Perspektivering af forsøg

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.