Engelsk

aaa

30. august 2015 af NikolinePedersen (Slettet) - Niveau: A-niveau

aaa

Vedhæftet fil: Oversættelse.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
30. august 2015 af Stygotius

Du har ikke sagt hvad dit problem er.


Svar #2
30. august 2015 af NikolinePedersen (Slettet)

#1

Du har ikke sagt hvad dit problem er.

Hvad kom først? Hønen eller ægget?


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. august 2015 af Stygotius

Aha, -du vil altså bare have at andre skal lave eller korrigere oversættelsen for dig ?


Svar #4
30. august 2015 af NikolinePedersen (Slettet)

#3

Aha, -du vil altså bare have at andre skal lave eller korrigere oversættelsen for dig ?

Bare feedback


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. august 2015 af Stygotius

feedback i form af hvad??


Brugbart svar (0)

Svar #6
30. august 2015 af Stygotius

-En hurtig gennemlæsning viser at der er meget der er rigtig godt i oversættelsen og også noget der skal rettes tl.


Svar #7
30. august 2015 af NikolinePedersen (Slettet)

#6

-En hurtig gennemlæsning viser at der er meget der er rigtig godt i oversættelsen og også noget der skal rettes tl.

Tak fordi du har kigget det igennem. Især 3 linje i 1. afsnit og 1 linje i 2. afsnit havde jeg svært ved.
Hvad er det jeg kan gøre bedre?


Brugbart svar (0)

Svar #8
30. august 2015 af Stygotius

Jeg har kigget grundigt på din tekst.

Nu mnå du ikke tro at hele blodbadet  (alt det røde) betyder at din oversættelse er helt umulig. Tværtimod er den faktisk  endda smaddergod på mange måder. Jeg har prøvet at gøre den helt super, og jeg råder dig til at læse mit forslag meget omhnyggeligt igennem og sammenligne den med den danske tekst. Jeg tror at du kan lære en del af det.

Se det vedhæftede.

Vedhæftet fil:EVIL.docx

Svar #9
31. august 2015 af NikolinePedersen (Slettet)

#8

Jeg har kigget grundigt på din tekst.

Nu mnå du ikke tro at hele blodbadet  (alt det røde) betyder at din oversættelse er helt umulig. Tværtimod er den faktisk  endda smaddergod på mange måder. Jeg har prøvet at gøre den helt super, og jeg råder dig til at læse mit forslag meget omhnyggeligt igennem og sammenligne den med den danske tekst. Jeg tror at du kan lære en del af det.

Se det vedhæftede.

Tusind tak, det har hjulpet mig en del :)


Skriv et svar til: aaa

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.