Idræt

Træningsprojekt inspiration.

10. september 2015 af 6756 - Niveau: C-niveau

Som 3.g'er skal man jo lave et træningsprojekt.
Desværre er det sådan, at jeg ikke må løbe eller styrke træne. 
Jeg kan derimod træne noget bevægelighed. Jeg ved dog ikke helt, hvad for nogle øvelser osv. jeg kan lave for at træne bevægelighed og samtidig teste min udvikling fra et nuværende niveau :) 


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. september 2015 af CULPØS (Slettet)

Smidigheds-program, danse-program etc. :)


Svar #2
10. september 2015 af 6756

Har du nogle gode øvelser, hvor man kan teste sit nuværende niveau, for at teste det igen om 8 ugers tid ? :)


Brugbart svar (1)

Svar #3
10. september 2015 af CULPØS (Slettet)

Ja da - hold fast i en fast genstand som er urokkelig. Løft dernæst dit ben så højt i strækt tilstand og mål så med et målebånd afstanden fra gulvet til din hæl, som et lille eks. 


Svar #4
10. september 2015 af 6756

Tak :) 
Hvis du kommer i tanke om flere, må du meget gerne skrive :)


Brugbart svar (0)

Svar #5
15. september 2015 af DrNielsen

Du kan sagtens træne din kondition uden at løbe. Man kan godt lave et projekt i smidighed, men jeg tror der er mere kød på at skrive et projekt i kondition.

Du kan eksempelvis se hvor lang tid du kan køre på en given effekt på en kondicykel. Det kan de fleste moderne vise - i W.
I løbet af projektet kan du så køre på kondicykel, ro i romaskine, tage i svømmehallen - alt hvor du får pulsen op. Der er noget mere (spændende) fysiologi i kondition end der er i smidighed :-)


Skriv et svar til: Træningsprojekt inspiration.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.