Tysk

Wir sind das volk

23. september 2015 af Karlaaaa (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Jeg har lavet et resume, og jeg stinker til tysk.
Jeg ville bare lige have rettet det igennem fx. alt det der grammatik, bi-sætninger og stort med navneord.
Jeg har prøvet at rette det selv, men som sagt stinker jeg til tysk
Filmen jeg har lavet et resume me til er Wir sind das volk, men skulle kun lave resume af en kort stykke af filmen.
Hvis i kan gøre det længere er det meget fint
håber i vil hjælpe:)

Katja reist zu Ungarn, also kann sie fliehen zu Westdeutschland. Katjas Mann wohnt auch in west Deutschland. Auf dem weg zu Westdeutschland begegnen Katja und ihr Sohn in einen Mann und Frau mit ihr Baby. Katja fällt und in Ohnmacht fällt. Ihr Sohn kann nicht finden ihr. Der Mann und die Frau die Grenze erreicht bevor die Soldat fängt ihnen. Die Soldat schicken Katjas Sohn über die Grenze weil sie dachte, dass der Mann und die Frau war seine Eltern. Am nächsten Tag aufwachen Katja im Krankenhaus. Sie in panik geraten weil ihr Sohn ist Verschwunden. Katja von die Polizei erwischt und sie geht in Gefängnis Inzwischen ist ihr Sohn mit sein Vater in Westdeutschland.


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. oktober 2015 af Mawias

SP er et sted hvor man får hjælp til konkrete/specifikke ting. Man kan ikke bare få rettet sine ting.


Skriv et svar til: Wir sind das volk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.