Naturvidenskabeligt grundforløb (NVG)

NV eksamen

24. september 2015 af logawbjpgv< (Slettet)

Hvad går NV-eksamen ud på? Altså, vi har lavet et forsøg som vi skal skrive journal over, men hvad skal man til selve prøven? 


Brugbart svar (1)

Svar #1
24. september 2015 af Arameo (Slettet)

Hej
Altså hvis jeg ikke tager fejl, så handler NV-prøven/eksamen blot om at du skal op og forsvar' de ting du har lavet i løbet af NV-forløbet. Dette kan f.eks. være et forsøg som du har lavet om "Grønlandspumpen", "Alkohol og gæring", "Kalk og massefylde".. :p Det du skal så gør' er at sige hvordan og hvad det er du har gjort i løbet af det selvvalgte forsøg. Derefter stiller de dig nogen spørgsmål, som du måske godt "kunne" svare på. Spørgsmålene er ikke så svær' :)
- (Prøven er bare for at være sikker på om en naturvidenskabelig studieretning overhovedet er noget for dig). :)


Svar #2
24. september 2015 af logawbjpgv< (Slettet)

Ok, tusind tak for svaret! Vi havde slet ikke fået noget at vide omkring det i min klasse, men det lyder ikke som noget meget svært. Jeg har en studieretning med Samfundsfag og Matematik på A-niveau, så jeg har en nogenlunde interesse for naturvidenskab :-D

Tak for hjælpen! 


Skriv et svar til: NV eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.