Dansk

Hjælp til brev

06. oktober 2015 af humsa123 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

hej jeg ville spørge om der var nogle der vil læse dette brev i gennem og komme med noget feedback og måke nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive mer. :)

tak på forhånd

Vedhæftet fil: Villads Brev.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
06. oktober 2015 af mette48

Hej

Jeg har lige læst dit brev og jeg kan godt forstå at du er rystet.

Jeg er bange for at brevet er for langt til at blive læst helt igennem. Personer der opfører sig som beskreket, har tit svært ved selv at tage mod kretik.

Prøv om du kan gøre sætningerne kortere, så de er nemmere at læse. Kom gerne med positive forslag om ting der kan ændres og lad ham gerne bagefter tro at det er hans egne ideer, hvis de fungerer godt for drengene.


Brugbart svar (0)

Svar #2
06. oktober 2015 af Stygotius

Du staver som en brækket arm, og dine sætninger er håbløse.

Dine kommaer og punktummer er ikke bedre.

Din besked til træneren er helt fin og meget på sin plads.

Det er ikke nok at have noget godt at sige; man skal også kunne formulere sig på dansk.


Svar #3
06. oktober 2015 af humsa123 (Slettet)

kunne du så ikke hjælpe mig med nogle af fejlene?


Brugbart svar (0)

Svar #4
06. oktober 2015 af Stygotius

SE det vedhæftede.

Jeg synes i øvrigt at det er et smaddergodt og meget nødvendigt brev du har skrevet.

Flot initiativ.

Vedhæftet fil:Fodboldbrev.docx

Brugbart svar (0)

Svar #5
06. oktober 2015 af Stygotius

Jeg kan nu ikke forstå hvordan du kan være en pige og så skrive dig under som en "chokeret storebror".


Svar #6
06. oktober 2015 af humsa123 (Slettet)

tak. det var da jeg lavede profilen, at jeg kom til at lave mig som pige.


Brugbart svar (0)

Svar #7
18. oktober 2015 af Egh0lm (Slettet)

Pas på ikke at lave for mange gentagelser! Husk et varieret sprog. De første to linjer i dit brev, kan du godt omformulere, da jeg synes det bliver meget af det samme, og derfor ikke en særlig indledning. Det vækker ikke en lyst, til at læse videre.


Skriv et svar til: Hjælp til brev

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.