Naturvidenskabeligt grundforløb (NVG)

NV prøve

17. oktober 2015 af Fifizza (Slettet)
Hej!
Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven?

Brugbart svar (0)

Svar #1
17. oktober 2015 af laur3784 (Slettet)

Spørg din lærer og skolens administration hvad I skal gøre. NV er en skriftlig opgave som du derefter skal op og forsvare, måske kan du forsvare den senere hen men aflevere rettidigt.

mvh. Laura Holm


Svar #2
17. oktober 2015 af Fifizza (Slettet)

Nå okay, jeg har lige hørt at man måske kan tage en sygeeksamen? Og okay, jeg har altid troet at den kun var mundtlig, hvr man skulle tale om en af sine rapporter.

Brugbart svar (0)

Svar #3
17. oktober 2015 af ElMalek

Der er tale er en mundtlig eksamen, hvilket Laura også synes at forklare. Du har formodentlig skrevet en eller flere rapporter, hvoraf du skal forsvare en af disse til prøven.

Prøven er obligatorisk, men har ikke indflydelse på dit eksamensbevis, hvorfor du måske undgår denne. :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
20. oktober 2015 af Mawias

#3

Karakteren bliver ikke medregnet i dit gennemsnit, men den vil stadig være på eksamensbeviset som en form for ''kosmetisk'' karakter.


Skriv et svar til: NV prøve

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.