Eksamensforberedelse

frivillige opgaver og pensum

27. oktober 2015 af fbs (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående
Hejsa,

Mit studie har givet os to FRIVILLIGE "projekter" - dvs, vi selv kan vælge om vi ønsker at deltage eller ej. Alt dette er fint. Nu siger de så, at det er en del af pensum- dog stadig frivilligt.

Jeg kan ikke finde noget online, ift regler omkring dette (da det nok ikke sker så hyppigt)
Men det virker meget mærkværdigt, at det både er frivilligt OG en del af pensum.

Er der nogen som kan henvise til hjemmesider, kontakter- eller bare har noget erfaring herom, og kan svare ?

På forhånd tak.

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. oktober 2015 af Moderatoren

Ja, det virker underligt. Man må dog formode, at din underviser har styr på det. 

Før nogen herinde kan hjælpe dig, bliver du nødt til at fortælle om hvilken opgave det er og på hvilket studie den er blevet stillet.


Svar #2
27. oktober 2015 af fbs (Slettet)

Hej Jeppe

Tak for svar.

Min skole har kontinuerligt vist sig, at være rimelige skæve i deres udmeldinger- og samtidig ændre planer/retningslinjer i sidste øjeblik, hvorfor jeg ikke har særlig meget tiltro til dem efterhånden . Så at "formode" er sat på standby hefra :)

Det er på CPH business/serviceøkonom - Den ene opgave er om digital marketing, hvor vi skal evaluere og analysere den gældende web kommunikation for en virksomhed. Herunder skal vi lave et oplæg og en handlingsplan om bla. hvilke forbedringer de kan gøre sig, for at nå ud til deres målgruppe via forskliige sociale platforme (Owned/Payed/Earned) ... Der er mere til, men kort opsumering her.

Den anden får vi lidt mere at vide om inden længe. 

Jeg har INTET imod at lave det. Det er dog blevet en principsag efterhånden- da de så sent som idag, intet nævnte vedrørende pensum, og vi igår spurgte direkte, om det var en del, hvoraf svaret var nej. 

Lang smøre, men nu er jeg ret træt af deres misvisende informationer, og er derfor nysgerrig på reglerne herom. Kan de virkelig kalde det "frivilligt", sige at vi selv kan vælge, da vi ikke bliver eksamineret i det og derfor ikke en del af pensum- og dagen efter, om aftenen ( og dagen før start) sende en SMS med, at det er.

Sorry, langt svar- Men svært at fatte sig i korthed nogen gange :)

Pft


Skriv et svar til: frivillige opgaver og pensum

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.