Andre fag

Er uforståelig !!

08. november 2015 af sahsa (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hvad gøre man hvis en lærer giver udtryk for at man ikke er i stand til at få en god karaktere i vedkommendes fag. Det gøre mig virkelig ked af det da jeg er et målrettet menneske. Men hver gang jeg gøre mit bedste ender jeg med at en lorte karaktere. Jeg har mistet motivationen for at forsætte på Gymnasiet (3g) og med det fag jeg brænder for. Synes det synd at det altid ender ud sådan her for mig. Bruger timer på at læse mine lektier. Hvad skal jeg gøre, snakke med den pågældende lærer eller !???. Jeg er bange for at ham/hende vil blive irreteret på mig eller gøre det endnu være næste gang 


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. november 2015 af hesch (Slettet)

Du skal blive gal og tænke:  Jeg skal vise den lortelærer at han/hun tog fejl.

Endvidere skal du tage en snak med læreren om, hvilke dele af pensum du står svagt i, og så må du læse dette op / lave opgaver indenfor området / spørge her på SP. Du skal vise at du gør et forsøg, hvilket måske medvirker til at din lærer formildes.

Din målsætning skal være, at du en dag kan sige til læreren:  Bare jeg ikke skal lære dig matematik ( eller hvad faget nu drejer sig om ).


Svar #2
08. november 2015 af sahsa (Slettet)

Skal jeg også gøre det forsøg selvom læren er en som giver udtryk for at det kan man ikke (12-tallet). Jeg har fået 4 nu. Jeg har bare svært ved at finde motivationen til det

Brugbart svar (0)

Svar #3
09. november 2015 af Jegvedingenting

#2

Så flirt med læreren og kom med røde æbler osv..


Skriv et svar til: Er uforståelig !!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.