Spansk

Kort oversættelse- HJÆLP!

18. november 2015 af regitzebsch (Slettet) - Niveau: A-niveau

hej alle. Jeg har virkelig brug for en oversættelse af denne korte tekst på spansk! Jeg håber virkelig at der er nogen som kan hjælp!!!

I hendes næste roman, "kærlighed og mørke", møder en ung pige fra overklassen kærligheden og sammen med sin kæreste, opdager hun diktaturets rædsler. Hendes sidste roman hedder "Eva luna". En del af handlingen foregår i Europa, resten i et sydamerikansk land, som kan være venezuela. Endvidere har hun udgivet en børnebog der hedder "La Gorda de Porcelana". Isabel Allende var i Dnamark i oktober 1986, hvor hun fortalte om sit forfatterskab i fjernsynet. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. november 2015 af Moderatoren

Teksten er på dansk. Indsæt den spanske oversættelse. Ellers kan lektiehjælperne ikke hjælpe dig.


Brugbart svar (1)

Svar #2
18. november 2015 af isabel314 (Slettet)

Hola: Jeg vil prøve at hjælpe dig med at oversætte teksten.

En su próxima novela, "amor y oscuridad", una chica de la clase alta o aristocrática encuentra el amor y junto con su novio, descubre los horrores de la dictadura. Su última novela se llama "Eva luna". Una parte de la acción sucede en Europa, el resto en un país de Sudamérica, que podría ser Venezuela. Además ha publicado un libro infantil llamado "La gorda de Porcelana". Isabel Allende estuvo en Dinamarca en octubre de 1986, dónde habló de su trabajo como escritora en la televisión.


Brugbart svar (1)

Svar #3
18. november 2015 af jbmm

Det er altså bare nemt at få serveret en oversættelse, som man ikke selv gider lave.

Din lærer kigger nok også med her på Studieportalen, så din karakter kan blive tilpasset dit snyderi.
Dette til eftertanke også for isabel314.


Svar #4
18. november 2015 af regitzebsch (Slettet)

Tusinde tak Isabel314 :)


Skriv et svar til: Kort oversættelse- HJÆLP!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.