Projektopgaven (9. kl.)

Idéer til produkt!

19. november 2015 af AnnabananaQQQ (Slettet)

Hej folkens

Jeg har projektopgave, og har ikke nogen idé til et produkt...

Vores emne er: Krav og forventninger til unge

Og vores problemstilling er: Hvilke krav og forventninger bliver unge stillet overfor, og hvordan har de ændret sig gennem tiden? Hvem stiller dem, og hvilke konsekvenser har de for unge? Komplicerer disse krav og forventninger unges liv, eller hjælper de dem blot på vej.

Har virkelig brug for hjælp!


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. november 2015 af jp0000

Det er en meget bred problemformulering. I skal finde på et underemne til jeres overemne og derefter problematisere det. I kan eksempelvis skrive: "Vi undrer os over...", "Vi har spekuleret på...", "Hvordan kan det være, at...", "Hvorfor kan det være, at..." etc.

Hvis I har brug for hjælp til en problemformulering, så skriv endelig! :-)


Svar #2
19. november 2015 af AnnabananaQQQ (Slettet)

Kigger lige på det :) Tak


Brugbart svar (0)

Svar #3
21. november 2015 af S28 (Slettet)

Produktet skal have en meget stor relation til jeres problemformulering, jeg fik 12 i min problemformulering. Vorus produkt havde stor indflydelse på vores karakter fortalte vores Lærer. Jeg vil meget gerne hjælpe, hvis du har spg.


Svar #4
21. november 2015 af AnnabananaQQQ (Slettet)

S28! Hvad lavede du som jeres produkt?

Brugbart svar (0)

Svar #5
21. november 2015 af S28 (Slettet)

8.klasse Nazi Propagande plancer ( Nazisme Emne ) ( 12 )
9. Klasse En video om menneskehandel, altså interviews ( Menneskehandel Emne) 12


Svar #6
21. november 2015 af AnnabananaQQQ (Slettet)

Jeg tænkte lidt på at lave en film, hvor man evt. kunne se forskellen på en hverdag for unge i gamle dage og så i vores, så man kunne se de forskellige krav og forventninger...? Er det for basic?

Brugbart svar (0)

Svar #7
21. november 2015 af S28 (Slettet)

Det kunne du gøre, og så også inteviewe ældre mennesker, og hører deres synspunkt på krav og forventinger af unge mennesker.


Skriv et svar til: Idéer til produkt!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.