Engelsk

Nogen der vil rette min engelsk stil?

22. november 2015 af klaraskov (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hejsa, jeg har lidt problemer med mit engelsk, og jeg ville derfor høre om der evt. er nogen der vil rette den inden jeg skal sende den i aften? + give den en kommentar. 


(Jeg sender den i mail eller i besked her på studieportalen, da jeg ikke vil have folk tager fra den) 


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. november 2015 af birkie (Slettet)

Jeg kan godt rette den for dig.

bare send den til min indbakke


Svar #2
22. november 2015 af klaraskov (Slettet)

Mange tak!! Har du en mail jeg skal sende til, eller kan jeg sende her på studieportalen? :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. november 2015 af kkfkfkhejj (Slettet)

Vær opmærksom på hvem du sender til, personen kan bare ligge den ud på nettet, og hvis du skal sende igennem lectio så bliver det set som snyd fordi den ligger allerede ude på nettet, håber du forstår hvad jeg mener .


Brugbart svar (0)

Svar #4
22. november 2015 af birkie (Slettet)


Svar #5
22. november 2015 af klaraskov (Slettet)

Lectio,  vidste jeg godt - men at nogle kunne finde på at lægge den ud, havde jeg ikke lige tænkt over. Tak for påmindelsen :-) 


Brugbart svar (0)

Svar #6
22. november 2015 af kkfkfkhejj (Slettet)

Det er også noget lidt mærkeligt at tænke over!. Der findes dsv den slags personer i dag 

- Så vær opmærksom på hvem det er du sender til, og vil lige gøre dig opmærksom personen der har tilbudt dig at hjælpe går i 10. kan jeg se ud fra profilen, og du går i 2.g -- God dag


Brugbart svar (0)

Svar #7
22. november 2015 af kkfkfkhejj (Slettet)

Jeg kan se du går i 2.g - Du har vel haft fysik, har du lavet et forsøg der hedder opvarmning af spritkoger


Brugbart svar (0)

Svar #8
22. november 2015 af birkie (Slettet)

iorden..


Brugbart svar (0)

Svar #9
22. november 2015 af kkfkfkhejj (Slettet)

Birkie - Det er slet ikke noget med dig at gøre personligt - der findes bare mange som er så venlig at tilbyde hjælp som ligger den ud på nettet eller tager den selv - sender den igennem lectio hvis nu man havde den sammen aflevering for!. Har selv oplevet det og derfor gør jeg opmærksom på at det kan ske. god dag til dig Birkie 


Svar #10
22. november 2015 af klaraskov (Slettet)

Jeg har haft Fysik C, men desværre ikke lige det forsøg. :-/ desværre. 


Svar #11
22. november 2015 af klaraskov (Slettet)

Stadig ingen der vil se den igennem ?? 


Svar #12
22. november 2015 af klaraskov (Slettet)

..


Svar #13
22. november 2015 af klaraskov (Slettet)

..


Skriv et svar til: Nogen der vil rette min engelsk stil?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.