Almen studieforberedelse (AT)

Afslutningsprøven! 1.G

25. november 2015 af gjfkfk (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej er der en derude der kan fortælle mig hvordan afslutningensprøven er i AT ? det er den sammen opg som  de forgårende 1.g har haft ! 


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. november 2015 af K92H (Slettet)

Du skal skrive en synopsis udfra et selvvalgt emne, som skal afleveres til læreren, og derefter skal du så ind og forsvare din synopsis og fremlægge noget nyt materiale (det kan være en tekst, du ikke har belyst i din synopsis). 

Vi blev inddelt i grupper og skulle så aflevere en synopsis om et emne, som vi havde valgt ud fra et overemne, og så fremlagde vi så dele af synopsen samt en analyse af en sangtekst (det gjorde vi også som gruppe). Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er blevet lavet om nu, men sådan var det i hvertfald på det tidspunkt.

Håber det var til hjælp :)


Svar #2
25. november 2015 af gjfkfk (Slettet)

Tak for din besvarelse :)

Det her er en skriftlige prøve, tror du så stadig det er sådan?

AT - almensprogforståelse , har man kun i det første halve år, og den prøve jeg skal op til her i december er en skriftlig prøve. Har du haft sådan en?


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. november 2015 af K92H (Slettet)

Ahhhh, vent. Okay, nu er jeg med. AP er noget helt andet end AT (Almen studieforberedelse - som er en mundtlig eksamen).  

For det første tæller AP og NG ingen ting, så hvis du får 00, kommer det ikke til at påvirke dit snit på nogen måde. Prøven er egentlig bare en opremsning af alt, hvad du har lært i det halve år, i har haft AP. Altså alt om sprog, latin og hvad det nu ellers handlede om. Så vidt jeg husker, får i et ark udleveret, hvor der er en masse forskellige opgaver, så det er sådan set meget stille og roligt. 

Det kan jo selvfølgelig være lavet om siden da, men sådan var det i hvertfald i 2009 :)


Svar #4
25. november 2015 af gjfkfk (Slettet)

Undskyld for min fejl mellem AT og AP  

Tusind tak for dit svar, tak for uddybelsen :) 


Brugbart svar (0)

Svar #5
25. november 2015 af K92H (Slettet)

Det er helt i orden, og selv tak ;)


Skriv et svar til: Afslutningsprøven! 1.G

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.