Dansk

Rettelse af læsebrev

26. november 2015 af Dania1313 (Slettet) - Niveau: 7. klasse

Hej, er der nogen som vil hjælpe mig, med mit læsebrev, der skal stå ca 200-300 ord..
Er der nogen der gerne vil rette??


Svar #1
26. november 2015 af Dania1313 (Slettet)

Her er mit læsebrev- ikke færdigt.

Vedhæftet fil:Læsebrev.docx

Brugbart svar (0)

Svar #2
27. november 2015 af Soeffi

#0. Urimeligt, lærer bliver fyret.

Det var mandag den 10 april, skoleinspektøren Melbakke og præsten.
havde fået den 43-årige lærer Elisabeth Andersen fyret, fordi flere forældre har klaget over, at Elisabeth har indoktrineret børnene med sine politiske holdninger, og at hun uden tilladelse fra skoleinspektøren, har inviteret flygtninge til skolen. Der har tidligere været klager over at Elisabeth Andersen drev fredspropaganda på skolen. Og har ladet sine elever optræde med forskellige grds- og protestsange.

Mit forslag, jeg vil forkorte starten, så det ikke lyder som en fortælling og tilføje en begrundelse: 

Urimelig fyring af lærer

Den 10 april blev den 43-årige (fag-?) lærerinde Elisabeth Andersen fyret (fra hvilken skole?), fordi flere forældre har klaget over, at hun indoktrinerer børnene med sine politiske holdninger, og at hun uden tilladelse fra skoleinspektøren, har inviteret flygtninge til skolen. Der har tidligere været klager over at Elisabeth Andersen drev fredspropaganda på skolen. Og har ladet sine elever optræde med forskellige grds(?)- og protestsange.

Jeg mener: at dette er urimeligt, fordi...(?)


Svar #3
27. november 2015 af Dania1313 (Slettet)

greds=freds


Skriv et svar til: Rettelse af læsebrev

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.