Debat

Ikke indstillet til eksamen i obligatorisk fag på uni. Hvad så?

28. november 2015 af LTS81 (Slettet)
Jeg står i den lidt kedelige situation, at jeg har fået 2 porteføljeopgaver afvist, og derfor ikke kan indstilles til eksamen i et fag. Faget er obligatorisk, og jeg læser 5. semester på en diplomingeniør uddannelse. Deltagelse i eksamen er (så vidt jeg kan læse mig til) en forudsætning for, at jeg kan påbegynde mit praktikophold efter jul, hvilket jeg glæder mig rigtigt meget til. Men falder det hele på jorden med de opgaver, eller er det noget det normalt gives dispensation for?

Brugbart svar (0)

Svar #1
02. december 2015 af LarsJensen0 (Slettet)

Det er jo en kedelig situation. Du skal hurtigst muligt finde ud af hvordan du får rettet op på problemet. Kontakt din studiesekretær eller din studievejleder; de er dem som er nærmest til at hjælpe dig videre.

Om du kan få nogle andre porteføljeopgaver som du skal lave i stedet for eller noget andet for at komme til eksamen, skal de kunne svare på. Du kan have brugt et eksamensforsøg; læs grundet i studieordningen og/eller eksamensreglerne.

Hilsen Lars


Skriv et svar til: Ikke indstillet til eksamen i obligatorisk fag på uni. Hvad så?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.