Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

srp

01. december 2015 af yyygg (Slettet)

Kan man få -3 for en srp hvis man har opfyldt sideantallet? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. december 2015 af MLektiehjælp

Jeg kan ikke se hvad der skulle være i vejen for det - men det er nok mere sandsyneligt at du ville få 00, hvis du mener en karakter baseret på det indholdsmæssige. Tages du i snyd, plagiat e.l. burde karakteren være -3 uanset sideantallet. 


Svar #2
01. december 2015 af yyygg (Slettet)

Okay. Jeg tænker mere hvis det indholdsmæssige ikke lige er godt og det ikke rigtig besvarer problemformuleringen. Har du hørt om nogle der har fået -3 uden snyd osv selvfølgelig?

Brugbart svar (0)

Svar #3
01. december 2015 af K92H (Slettet)

Hvis opgaven ikke opfylder kravene (for få antal sider, ikke tilstrækkelig besvarelse af problemformulering/stillinger osv.) kan det nok næppe blive højere end 00. Det er væsentligt, at alle krav bliver overholdt for at kunne bestå. Der var, så vidt jeg husker en fra min klasse, der fik 00, fordi vedkommende havde skrevet 3-4 sider for lidt. Det er censorer, der retter opgaverne og derfor også dem, der giver karakteren, og de er vidst ret skrappe omkring formalia.

#1 Jeg tror faktisk, man bliver bortvist eller smidt ud, hvis man snyder med SRP. Det er jo en eksamensopgave. 


Svar #4
06. december 2015 af yyygg (Slettet)

Okay. Tak for svar :-)


Skriv et svar til: srp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.