IT

Hjemmeside projekt - gratis webhotel?

10. december 2015 af Kenney88 - Niveau: A-niveau

Hejsa,

Vi skal som afsluttende opgave lave en simpel hjemmeside. Vi har fået en liste med steder, hvor vi gratis kan komme i gang med en, men vi får "ekstra bonus", hvis vi selv får opsat webhotel domæne osv.

I den forbindelse vil jeg høre, om der findes nogle steder, hvor man få gratis webhotel? Domæne koster nærmest ingen ting, men webhotel er lidt dyrt når det nu kun er til et skoleprojekt.

Mvh.

Kenny


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. december 2015 af AP2015 (Slettet)

Hej Kenny,

Jeg har selv lave en hjemmeside eller 2 de seneste år. Desværre har jeg endnu ikke fundet gratis webshoteller, så skal det være 100% et rigtigt webhotel skal du nok betale lidt for det. 

Jeg har tidligere brugt wordpress.com, hvor du kan få et gratis subdomæne og en række andre funktioner gratis. Din lærer kender det nok godt, så ikk sikkert du får bonus på den måde.

Alternativt, så kan du jo gå ud og købe et af de helt billige webhoteller og bruge det efterfølgende til dine egne projekter. Jeg har selv brugt UnoEuro, hvor jeg også fandt en rabatkode på nettet, og det gjorde det lidt billigere oveni det i forvejen billige webhotel. Rabatkoden er her: UnoEuro rabatkode, hvis du beslutter dig for at det skal være det. 

Ellers findes der også andre webhoteller som er endnu billigere end UnoEuro, men ved ikke hvor gode de er. Prøv evt. også at tjekke udenlandske services, da de ofte er billigere end dem du finder i dk.

Mvh.


Skriv et svar til: Hjemmeside projekt - gratis webhotel?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.