Religion

Æneiden?

29. december 2015 af Minniei - Niveau: 9. klasse

Hej

Hvad handler Æneiden om kort sagt?

Hvem var Æneas og hvad gjorde han?

(Nej tak, til at du kopierer en hjemmeside ind som svar. ;) )


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. december 2015 af JulieW99

Hvad med at du googler "Æneiden", åbner den første wikipedia side og læser en forklaring der er mere eller mindre idiotsikker? Der står det du har spurgt om. Men uha - det er da også forfærdeligt at skulle læse sig frem til svaret, fremfor at få serveret det på et sølvfad.

- - -

Vh Julie


Svar #2
30. december 2015 af Minniei

@[JulieWm]
Det var ikke ment på sådan en måde. Når jeg søger efter 'Historien om Æneas' eller 'Æneiden,' kommer det hver gang frem i sange. Hver gang at jeg har stillet et spm. herinde, får jeg svar i form af links og kopierede tekster. Og tror du ikke at jeg allerede har ledt nettet igennem for at få en forklaring?
Jeg spørger om hjælp, ikke om negative bemærkninger? - Det her er en side, der skal forestille sig at give lektiehjælp. Det er så ærgerligt, at der findes mennesker som dig. Har du ikke noget hjælp at give så lad være med at skrive noget overhovedet.
Men den attitude ser din fremtid sort ud, hvordan arbejder du sig frem til dine mål i livet? Og når dem oven i købet?

Jeg ønsker dig en god dag, samt et godt nytår i morgen.





Brugbart svar (0)

Svar #3
30. december 2015 af JulieW99

#2

Der er ingen grund til at begynde at svine mig til, det får du intet ud af i livet. Derudsagt, så er du nødt til at definerer præcist hvad du har brug for hjælpe til. Når det er den "forkerte" Æneiden der kommer på google, så er du jo nødt til at fortælle os hvad den rigtige er.

Jeg hjælper sådan set gerne, der er intet der - spørgeren skal også bare selv gøre noget. Og googler du Æneas, så skal jeg love dig for at der kommer beskrivelser frem om hvem han er, og hvad han gjorde.

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. december 2015 af JulieW99

Og til dit spørgsmål - ja, jeg når mine mål og jeg overstiger dem skam også, samt andres forventinger. Når du dine?

- - -

Vh Julie


Svar #5
30. december 2015 af Minniei

Tag det roligt.









Jeg spørger om, hvad Æneiden handler om kort sagt. Og hvem Æneas var, samt hvad han gjorde.
Dette forum er et spild af energi.

Hav et godt nytår, samt held og lykke med dine såkaldte mål i livet. :) <3

Brugbart svar (0)

Svar #6
30. december 2015 af JulieW99

"Æneiden (Latin: Aeneis) er et episk latinsk nationalepos forfattet af Vergil i det første århundrede før Kristi fødsel (mellem29 f.Kr. og 19 f.Kr.). Det er en fortælling om den trojanske helt Æneas, som efter Trojas fald rejste til Italien, hvor han blev forfader til de latinske stammer og grundlægger af det romerske rige." - Wikipedia.

Hvad er det du ikke forstår i denne meget korte beskrivelse af handlingen?

- - -

Vh Julie


Svar #7
30. december 2015 af Minniei

Omg... >.<








Er det ikke snart gået op for dig, at du spilder din energi? Behøver du virkelig, at vise hvad du kan? Er det sådan du er? Når man spørger om hjælp til noget, er dit mål virkelig at spotte? Dit mål er aldrig at hjælpe, men at vise hvad du kan.




wow


Brugbart svar (0)

Svar #8
30. december 2015 af JulieW99

Mit mål er sådan set at hjælpe. Er dit mål bare at svine andre til? Det kommer du ikke langt med i livet.

- - -

Vh Julie


Skriv et svar til: Æneiden?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.