Studievalg og videregående studie

Skema og Syllabys-HJÆLP

08. januar 2016 af ejejejej (Slettet)

Hej SP

Jeg kan slet ikke gennemskue Syllabus... Er der nogle, der kan forklare mig, hvad forskellen er på de forskellige typer af skemaer, fx skema for hold og moduler??

Jeg kan heller ikke længere se deltagere for det enkelte kursus i Absalon. Punktet 'Detalgere' er der bare slet ikke længere. Er Absalon lavet om, er der andre, der har oplevet noget lignende, eller er det bare mig?..

På forhånd tak!


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. januar 2016 af drjuliet (Slettet)

Absalon har muligvis skulle opdateres. Det er i dag alle andre er blevet holdsat, så der har sikkert være press på derfor. Hos mig er deltagerene igen aktive.

mht skema tror jeg ikke de endelige ligger der, men du skal vælge hold og så markere det hold du er på. og så vælge om du vil have det som en liste eller som et skema, det er lidt smag og behag hvad man synes er bedst og nemmest. Og så huske at tjekke hvilken uge du vælger det for, for det er ikke altid det er automatisk den rigtige uge.

Hvis du har smartphone kan du via dit personlige skemalink på forsiden få skemaet ind der, og få det til at synkronisere.


Svar #2
09. januar 2016 af ejejejej (Slettet)

Tak for det! Jeg kan nu se deltagerne. Men er lidt i tvivl om, hvordan jeg får synkroniseret min kalender på iPhone med KU's skema.. Ved du det?:)


Brugbart svar (0)

Svar #3
09. januar 2016 af drjuliet (Slettet)

På forsiden af kunet står der en boks der hedder "få skema på mobil" der står en vejledning.


Skriv et svar til: Skema og Syllabys-HJÆLP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.