Debat

Spørgsmål vedrørende dumpe

09. januar 2016 af isa3333 (Slettet)

Hej folkens,

Jeg fik forleden min karakter på et fag hvor der stod jeg var Bestået og senere samme dag stod der at jeg ikke var bestået så prøvede jeg at ringe til til vejlederen og fik at vide jeg var dumpet (det var det hun kunne se). Men på min skærm stod der Bestået og det eneste jeg fik at vide det er en fejl (Sorry) vi retter den 

Hvor man først er i 7. himmel så rammer man asfalten og det eneste man for er en kold svar 

håber i kan give mig nogle hints om der er noget jeg kan gøre

Tak på forhånd


Brugbart svar (2)

Svar #1
09. januar 2016 af peter lind

Det bedste du kan gøre er nok at gå op på skolen og spørge direkte der. Hvis det er en skriftlig opgave bed så om at se opgaven med bedømmelse.


Svar #2
09. januar 2016 af isa3333 (Slettet)

Hej Peter,

Jeg fik mens jeg snakkede med hende at opgaven var dumpet og at det bare er en teknisk fejl, som de ville rette dog mente en anden underviser at det ikke var okay at bare sige du er dumpet slut. Han mente at jeg skulle klage på grund af det er imod (forvaltningsloven) og ja jeg ved slet ingen ting om love. 

Tænker bare er det overhovedet lovligt at bare ændre det sådan (Jeg ved godt jeg er dumpet, men det gøre bare ondt at man i starten følger en lykke derefter det stik modsætte)


Brugbart svar (1)

Svar #3
09. januar 2016 af peter lind

Alle mennesker laver fejl og jeg synes rent umiddelbart ikke der er sætlig grund til at klage. Untagen dog hvis du føler du er behandlet meget dårlig under samtalen


Svar #4
09. januar 2016 af isa3333 (Slettet)

Rent ud sagt var der ikke rigtige en samtale hun fandt bare en procedure frem og læste op på hvad jeg skulle gøre det var alt jeg fik ud af den samtale 


Skriv et svar til: Spørgsmål vedrørende dumpe

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.