Engelsk

Resume af sports leader.

22. januar 2016 af Studieay (Slettet) - Niveau: B-niveau
God aften alle. Er der nogle herinde som har lavet et resumé og karakteristik osv. Af et eksamens sæt som hedder sports leader ? Engelsk B niveau.
Kunne være til en stor hjælp hvis nogle venlige sjæle gad hjælpe. Skal aflevere den søndag aften og vil gerne komme i gang. Har dog svært ved at forstå teksten. Tak.

Brugbart svar (0)

Svar #1
22. januar 2016 af claok (Slettet)

Jeg har læst teksten. Kan du komme ind på hvad ved teksten du ikke forstår?


Svar #2
22. januar 2016 af Studieay (Slettet)

The window cleaner took on his new boy as a favour to Gary, who was after the boy's foster mum. Jeg ved ikke rigtig hvad det betyder. Jeg bliver også forvirret omkring de andre vigtige personer.

Brugbart svar (0)

Svar #3
22. januar 2016 af Stygotius

Måske  bliver du forvirret af/over de andre personer.

Sætningen betyder:

"Vinduespudseren ansatte den nye dreng for at gøre Gary en tjeneste, Gary som var efter drengens stedmor."


Brugbart svar (0)

Svar #4
22. januar 2016 af claok (Slettet)

The window cleaner er personen der tager "the boy"(som ikke har et navn) som arbejdsdreng. Gary er personen, som vi ikke hører mere fra, der hjælper "the foster mum" med at finde "the boy" et arbejde. Dette gør han fordi han er after the boy's foster mum, som betyder at han har et godt øje til hende.


Brugbart svar (0)

Svar #5
22. januar 2016 af claok (Slettet)

Derudover møder vi også drengens skolekammerat Martin, som viser sig ikke at have et helt rent sind, samt hans mor. Der er også en kort passage der fortæller os om drengens rigtige forældre.


Svar #6
22. januar 2016 af Studieay (Slettet)

Når okay,nu giver det bedre mening. Ja, jeg bliver rigtig forvirret over de andre personer der indgår i teksten. Jeg må gøre det så godt jeg kan. Jeg takker mange gange for din tid og hjælp ?

Brugbart svar (0)

Svar #7
22. januar 2016 af claok (Slettet)

Det er sjovt, jeg har talt med en håndfuld i de sidste par uger der har sat et mærkværdigt spørgsmålstegn ved slutningen af deres sætning. Det er måske bare mig der lægger for meget i det, men det giver din sætning en negativ klang, som om du ikke følte at du blev hjulpet. Jeg håber ikke dette er tilfældet. Pøj Pøj med opgaven.


Svar #8
22. januar 2016 af Studieay (Slettet)

Hov. Det skal lige siges, at det var en fejl. Jeg ved ikke lige hvorfor jeg har sat et spørgsmåltegn i slutningen af min sætning. Plejer jeg nemlig aldrig at gøre. Beklager. Synes ikke du lægger for meget i det. Kan godt forstå dig! Jeg takker mange gange for din hjælp. Det har hjulpet mig meget. Ha en rigtig god weekend :-)

Skriv et svar til: Resume af sports leader.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.