Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP - Karakter

22. januar 2016 af hejhejhanne (Slettet)

Hej allesammen, 

Jeg er ret utoldmodig mht til min SRP og VIL vide min karakter snart, tænkte derfor på, om der ikke var en som ville skimte min igennem og give et ca bud, bare så jeg kan slappe lidt af ;-) Tænker næsten ikke på andet :-)


Svar #1
22. januar 2016 af hejhejhanne (Slettet)

Slet ingen, som vil bruge 15 på at skimte den? ;-) Jeg ville blive SÅ glad!!!


Brugbart svar (0)

Svar #2
22. januar 2016 af Jegvedingenting

Husk at opgive opgaveformuleringen, så lektiehjælperen lettere kan vurdere dit arbejde :)

Husk at skrive hvilke fag srpen er i.

Om du vil sende selve problemformuleringen over privatbesked er selvfølgelig helt op til dig :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. januar 2016 af claok (Slettet)

Jeg tror der er mange der vil have svært ved at give en karakter, i det de fleste af os ikke er lærere i de 2 fag som du har valgt at arbejde med og derfor ikke uddeler karakterer jævnligt. Det er en del lettere for en udestående at kommentere på fejl og mangler end at give en karakter.

En anden ting er at det er ret relevant hvilke 2 fag du har arbejdet i.


Brugbart svar (1)

Svar #4
23. januar 2016 af MaibritG

Helt enig med de andre. Hvis jeg eller andre skal kunne komme med en nogenlunde vurdering, så kræver det som minimum en problemformulering samt hvilke to fag, du skriver i. Det hjælper ikke, at du skriver i matematik A og fysik B, hvis jeg har mere styr på afsætning, kommunikation/IT eller design. 

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: SRP - Karakter

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.